OLEJOVÁ PUMPA ŘETĚZ
FORD GPW & WILLYS MB SLAT & MB
SKLADEM
Vzhledem ke složitosti získávání, stáří a nedostatku některých částí, obrázky jsou pouze ilustrační
Aufgrund der Komplexität des Erwerbs und Alter und der Knappheit von einigen teilen, die Bilder dienen nur zur illustration
Pumpa motorového oleje, vhodné pro motory Willys MB a Ford GPW, které mají vačkovou hřídel poháněný řetězem.
Špičková kvalita MADE IN USA, kompletní
Hmotnost: 2kg
Demontéž a montáž olevového čerpadla:
- Poloha olejového čerpadla a to, jak souvisí s distributorem
- Rozdělovací tyč se zasune do olejového čerpadla, takže pokud ozubená kola na olejovém čerpadle nejsou ve správné poloze, ovlivní to, kde končí konec oleje a připojení vodičů. Pokud není olej umístěn směrem k horní části motoru, klesající olej nikdy nedosáhne svého cíle
- Budete pracovat na obou stranách motoru, a Poznámka: vaše ČASOVÁNÍ bude provedeno. Nejprve odpojte cívkový vodič od rozvaděče
- Odstraňte víčko rozvaděče z rozvaděče, pak vytáhneme distributora ven
- Uvolněte připojení rozvaděče k bloku motoru
- Po uvolnění připojení rozvaděče můžete rozvaděč vytáhnout z bloku motoru
- Když je distributor ve vaší ruce, otočte skříň distributora tak, aby byl olejový olej v poloze 2 hodin a zatímco přidržujte kryt, otáčejte rotorem tak, aby se vyhnul pouze poloze 6 hodin. To je blízko do správné polohy
- Nastavte rozdělovač dolů a otáčením klikového hřídele dejte motor do polohy horní úvrati. Otevřete kryt časování a otáčejte klikou, dokud nebudete ve správné poloze Poznámka: Válec číslo 1 musí být na TDC v horní části kompresního zdvihu. Jinak nebudete mít konektor č. 1 na správném místě na víku rozvaděče. Za předpokladu, že setrvačník je správně namontován na klikovém hřídeli.
- Podívejte se na spodní část hřídele rozdělovače. Poznamenejte si polohu špičky hřídele rozdělovače. Bude to vypadat jako standardní tip pro šroubovák. Tento hrot je pozice, kterou musíme poskytnout s hřídelí olejového čerpadla
- Jehla rozvodného hřídele zapadne do armatury olejového čerpadla. Proto musíme pohnout převodovkou olejového čerpadla tak, aby odpovídala poloze, kterou máme u našeho distributora (položka č. 7 výše)
- Vyšroubujte šrouby na olejovém čerpadle na opačné straně motoru. Budete se muset trochu zatáhnout, protože se ozubená kola uvolní z vačkového hřídele, protože na těsnění je pravděpodobně těsnicí prostředek
- Poznámka: Od olejového čerpadla existují dvě části, které se oddělují, spodní část versus horní část. Chcete, aby se horní část oddělila.
- Chcete-li uvolnit převody na olejovém čerpadle z vačkového hřídele, musíte olejové čerpadlo zatáhnout dolů. Poznámka: olejové čerpadlo bude obsahovat olej
- Pokud přivedeme olejové čerpadlo k distributorovi a vyrovnáme se, jak by byly přišroubovány ... Vidíte, že se nespojí. Chceme, aby tyto dva kusy odpovídaly našemu nastavení distributora
- Po otočení převodového stupně na olejovém čerpadle (v poloze, do které byste jej zastrčili), ale přiveďte jej zpět asi o dva zuby zpět (protože točením převodového stupně se dostanete doprava), uvidíte, že olejové čerpadlo je v přibližné poloze pro přijetí hřídele distributoru
- Odstraňte staré těsnění z bloku a olejového čerpadla. Poznámka: Připravte olejové čerpadlo k opětovnému zapnutí a vyměňte těsnění. Vyčistěte také povrch olejového čerpadla
- Poté znovu zapojte olejové čerpadlo do polohy, do které jste zařazili rychlostní stupeň. Ještě nezašroubujte, musíme zjistit, zda je ve správné poloze
- Podívejte se dolů do otvoru pro distributora v bloku a zjistěte, zda se bude blížit vašim očekáváním. Připomenutí: Zuby ozubeného kola posouvají požadovanou polohu více směrem k poloze proti směru hodinových ručiček. Možná budete muset otočit rychlostní stupeň zpět o jeden nebo dva zuby, aby se správně zarovnal
- VLASTNÍCI FORD: Vaše olejové čerpadlo by mělo mít pěkný F skript na konci hřídele olejového čerpadla
- Poznámka: Odsazení olejového čerpadla a rozvaděče musí být správně zarovnány, aby to fungovalo. Nepředpokládejte, že se to sestaví. Před nanesením těsnicího prostředku se ujistěte, že jsou rotor a olej na rozdělovači ve správné poloze. Pokud jste si jisti, že to vypadá dobře…
- Nyní zasuňte rozvodový hřídel zpět do bloku a zajistěte jej zpět do polohy s hřídelem olejového čerpadla. Rozdělovač by nyní měl být v přibližné poloze pro čas a TDC pístu # 1
- Mírně dotáhněte hřídel rozvaděče na místo. Měl by být dostatečně volný, aby se později rozvaděč otočil
- S víčkem distributora vypnutým chcete otočit distributora tak, aby se body právě otevíraly. Také byste měli vidět označení IGN na pozorovacím otvoru setrvačníku
- Lehce utáhněte hřídel rozvaděče k bloku a uzavřete víčko rozvaděče zpět na rozvaděči
- Vyměňte vodič z cívky k rozvaděči (měl by se lépe hodit). Zkontrolujte dráty a ujistěte se, že jsou na víku distributora stále v pořadí 1-3-4-2.
TUNE UP TIME! Nyní chce vyladit časování a doladit motor. Jakmile je to dokončeno. Kápněte několik kapek oleje, protože je pravděpodobně suché kvůli své předchozí poloze