OLEJOVÁ PUMPA ŘETĚZ NOS
FORD GPW & WILLYS MB SLAT & MB
SKLADEM
Vzhledem ke složitosti získávání, stáří a nedostatku některých částí, obrázky jsou pouze ilustrační
Aufgrund der Komplexität des Erwerbs und Alter und der Knappheit von einigen teilen, die Bilder dienen nur zur illustration
Hmotnost:1,8kg
Demontéž a montáž olevového čerpadla:
- Poloha olejového čerpadla a to, jak souvisí s distributorem
- Rozdělovací tyč se zasune do olejového čerpadla, takže pokud ozubená kola na olejovém čerpadle nejsou ve správné poloze, ovlivní to, kde končí konec oleje a připojení vodičů. Pokud není olej umístěn směrem k horní části motoru, klesající olej nikdy nedosáhne svého cíle
- Budete pracovat na obou stranách motoru, a Poznámka: vaše ČASOVÁNÍ bude provedeno. Nejprve odpojte cívkový vodič od rozvaděče
- Odstraňte víčko rozvaděče z rozvaděče, pak vytáhneme distributora ven
- Uvolněte připojení rozvaděče k bloku motoru
- Po uvolnění připojení rozvaděče můžete rozvaděč vytáhnout z bloku motoru
- Když je distributor ve vaší ruce, otočte skříň distributora tak, aby byl olejový olej v poloze 2 hodin a zatímco přidržujte kryt, otáčejte rotorem tak, aby se vyhnul pouze poloze 6 hodin. To je blízko do správné polohy
- Nastavte rozdělovač dolů a otáčením klikového hřídele dejte motor do polohy horní úvrati. Otevřete kryt časování a otáčejte klikou, dokud nebudete ve správné poloze Poznámka: Válec číslo 1 musí být na TDC v horní části kompresního zdvihu. Jinak nebudete mít konektor č. 1 na správném místě na víku rozvaděče. Za předpokladu, že setrvačník je správně namontován na klikovém hřídeli.
- Podívejte se na spodní část hřídele rozdělovače. Poznamenejte si polohu špičky hřídele rozdělovače. Bude to vypadat jako standardní tip pro šroubovák. Tento hrot je pozice, kterou musíme poskytnout s hřídelí olejového čerpadla
- Jehla rozvodného hřídele zapadne do armatury olejového čerpadla. Proto musíme pohnout převodovkou olejového čerpadla tak, aby odpovídala poloze, kterou máme u našeho distributora (položka č. 7 výše)
- Vyšroubujte šrouby na olejovém čerpadle na opačné straně motoru. Budete se muset trochu zatáhnout, protože se ozubená kola uvolní z vačkového hřídele, protože na těsnění je pravděpodobně těsnicí prostředek
- Poznámka: Od olejového čerpadla existují dvě části, které se oddělují, spodní část versus horní část. Chcete, aby se horní část oddělila.
- Chcete-li uvolnit převody na olejovém čerpadle z vačkového hřídele, musíte olejové čerpadlo zatáhnout dolů. Poznámka: olejové čerpadlo bude obsahovat olej
- Pokud přivedeme olejové čerpadlo k distributorovi a vyrovnáme se, jak by byly přišroubovány ... Vidíte, že se nespojí. Chceme, aby tyto dva kusy odpovídaly našemu nastavení distributora
- Po otočení převodového stupně na olejovém čerpadle (v poloze, do které byste jej zastrčili), ale přiveďte jej zpět asi o dva zuby zpět (protože točením převodového stupně se dostanete doprava), uvidíte, že olejové čerpadlo je v přibližné poloze pro přijetí hřídele distributoru
- Odstraňte staré těsnění z bloku a olejového čerpadla. Poznámka: Připravte olejové čerpadlo k opětovnému zapnutí a vyměňte těsnění. Vyčistěte také povrch olejového čerpadla
- Poté znovu zapojte olejové čerpadlo do polohy, do které jste zařazili rychlostní stupeň. Ještě nezašroubujte, musíme zjistit, zda je ve správné poloze
- Podívejte se dolů do otvoru pro distributora v bloku a zjistěte, zda se bude blížit vašim očekáváním. Připomenutí: Zuby ozubeného kola posouvají požadovanou polohu více směrem k poloze proti směru hodinových ručiček. Možná budete muset otočit rychlostní stupeň zpět o jeden nebo dva zuby, aby se správně zarovnal
- VLASTNÍCI FORD: Vaše olejové čerpadlo by mělo mít pěkný F skript na konci hřídele olejového čerpadla
- Poznámka: Odsazení olejového čerpadla a rozvaděče musí být správně zarovnány, aby to fungovalo. Nepředpokládejte, že se to sestaví. Před nanesením těsnicího prostředku se ujistěte, že jsou rotor a olej na rozdělovači ve správné poloze. Pokud jste si jisti, že to vypadá dobře…
- Nyní zasuňte rozvodový hřídel zpět do bloku a zajistěte jej zpět do polohy s hřídelem olejového čerpadla. Rozdělovač by nyní měl být v přibližné poloze pro čas a TDC pístu # 1
- Mírně dotáhněte hřídel rozvaděče na místo. Měl by být dostatečně volný, aby se později rozvaděč otočil
- S víčkem distributora vypnutým chcete otočit distributora tak, aby se body právě otevíraly. Také byste měli vidět označení IGN na pozorovacím otvoru setrvačníku
- Lehce utáhněte hřídel rozvaděče k bloku a uzavřete víčko rozvaděče zpět na rozvaděči
- Vyměňte vodič z cívky k rozvaděči (měl by se lépe hodit). Zkontrolujte dráty a ujistěte se, že jsou na víku distributora stále v pořadí 1-3-4-2.
TUNE UP TIME! Nyní chcete vyladit časování a doladit motor. Jakmile je to dokončeno. Kápněte několik kapek oleje, protože je pravděpodobně suché kvůli své předchozí poloze